משכנתא ללא הון עצמי – כך תעשו את זה

הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש

ייעוץ משכנתאות ריכוז הלוואות מיחזור משכנתא

שיתוף:

כל מי שירצה לקחת משכנתא בפעם הראשונה, יצטרך להביא מהבית מינימום של 25% משווי הנכס כהון עצמי. עם מחירי הדיור כיום, גם אם אתם מכניסים משכורת גבוהה מאוד, סביר להניח שלא יהיה ברשותכם את ההון העצמי הנדרש מוכן ונזיל אם לא חסכתם בצד בשנים האחרונות. 

במאמר הזה נעבור על כל האפשרויות והשיטות שקיימות על מנת להשיג את ההון העצמי הדרוש. חשוב להדגיש שחלק מהשיטות הן בגדר מסוכנות וחשוב לעשות את ההחלטה הנכונה לגביהן, מכיוון שהן יכולות להכניס אתכם למצב לא טוב – לכן חשוב לשקול את כל האפשרויות בזהירות רבה ומומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום המשכנתאות טרם קבלת החלטות פזיזות. 

האפשרויות שעומדות בפניכם

הלוואה, הלוואה ועוד פעם הלוואה. חשוב להדגיש שאם תציגו הון עצמי שמקורו בהלוואה ברוב הבנקים לא יאשרו לכם את המשכנתא. כך שלמעשה תצטרכו להסתיר את הנתון הזה כמה שיותר טוב! 

ככל שהמשכורת שלכם יציבה וגבוהה יותר וההלוואה קטנה יותר, הסיכויים לקבלת משכנתא גדלים. אך בכל מקרה, קבלת משכנתא בדרך הזו היא לא בטוחה בלשון המעטה. 

אם אתם כן הולכים על הצעד ולוקחים הלוואה, תדאגו שתעשו זאת שלושה חודשים לפני הגשת הבקשה לקבלת משכנתא.

זאת על מנת שהבנק לא יראה שקיבלתם מכה של כסף בפעם אחת כאשר יבקשו מכם פירוט עו"ש של שלושה חודשים אחרונים.

כל הדרכים לקבלת הלוואה

אפשרויות רבות יש לקבלת הלוואה:

  1. הלוואה מהבנק באפשרותכם לגשת לבנק (עדיף בבנק אחר מהבנק בו תרצו לקחת משכנתא), לקחת הלוואה ולהוסיף אותה להון העצמי החסר.
  2. הלוואה חוץ בנקאית – אפשרות נוספת היא מקור חוץ בנקאי כמו לדוגמא הלוואה חברתית.
  3. חברות כרטיסי האשראי הלוואות אלו פחות בולטות כאשר עושים בדיקה עליכם בבנק. אך אצלם תוכלו לקבל סכום נמוך יותר, כך שאם יש לכם חלק גדול מההון העצמי הדרוש זוהי דרך לא רעה להשיג את ההון החסר.
  4. קרן השתלמות ו/או ביטוח מנהלים שלכם אנשים רבים עובדים במקום העבודה שלהם זמן רב ושוכחים שיש להם כסף מפוזר בקרנות השתלמות ובביטוחים. כדאי מאוד לברר איזה סכום יושב לכם במקומות האלו מכיוון שיכול מאוד להיות שדווקא משם תוכלו להשלים סכום מכובד להון העצמי שלכם.
  1. מקום עבודה מקומות עבודה מסודרים לרוב מציעים הלוואות בתנאים מאוד משתלמים לעובדים שלהם, לכן כדאי מאוד לבדוק את האופציה הזו.
  2. הלוואה מקרובי משפחה וחברים בין האופציות הטובות ביותר, בעיקר בגלל שתוכלו לאסוף כספים מכמה אנשים וברוב המקרים גם בלי לשלם ריבית. והכי חשוב? מתנה מההורים היא מקור הון לגיטימי בעיני הבנק. 
  3. פירעון פנסיה רק אם אתם מאוד מיואשים. אפשרות זו מצריכה הרבה שיקולים, מהסיבה שאתם מפסידים בפירעון מוקדם 35% מהסכום, בנוסף לריבית העתידית שאתם מפסידים על ההשקעה – מאוד חבל להפסיד וללכת לכיוון הזה וההמלצה היא לנסות להימנע מהאפשרות הזו.
  4. מחזור משכנתא של ההורים אחת האפשרויות הטובות ביותר היא אם יש להורים שלכם נכס ששולם במלואו, ניתן יהיה למחזר את המשכנתא שלהם לטובת המשכנתא שלכם באמצעות משכנתא הפוכה. 

כל דרך שתבחרו דורשת בירור מקיף של כל הנתונים מסביב על מנת שלא יהיו טעויות כלכליות הרסניות! חובה להיוועץ עם מומחה בתחום המשכנתאות, שיבחר בקפידה את הדרך הנבונה ביותר לקבלת המשכנתא שלכם.

לחצו כאן והשאירו פרטים עכשיו לשיחת ייעוץ בחינם!

צרו איתי קשר
לקוחות ממליצים
בועז.א.
בועז.א.
קרא עוד
ממליץ בחום !! היה לנו תיק דיי מורכב, דאג לנו להכל מקצה לקצה ונתן לנו תחושת ביטחון לאורך כל הדרך. לבסוף השיג לנו משכנתא מצויינת ללא פשרות. ומעל לכל תענוג לעבוד איתו!
מירי.ס.
מירי.ס.
קרא עוד
רוצה להודות על עבודה נפלאה ומדויקת שנעשתה, בתחילת הדרך הייתי סקפטית ופחדתי נורא להיכנס לזה אך ללא ספק יש כאן עבודה של מקצוען. ליווה אותנו משלב התכנון, הביצוע ולאחריו.. פשוט אלוף!! תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליך שתעשה את עבודתך נאמנה. ממליצה בחום!
עמית.א.
עמית.א.
קרא עוד
פנינו למומנטו בשביל לקבל משכנתא שנייה. מהרגע הראשון הבנו שמדובר במקצוען אמיתי שמחפש דרכים יצירתיות בשביל להגיע למטרה שהגדרנו. לכל אורך התהליך דחף אותנו קדימה וגם כאשר נתקלנו בבעיות ביורוקרטיות במהלך לקיחת המשכנתא הוא מצא פתרונות שהביאו אותנו במהרה ליעד שרצינו להגיע. פשוט מקצוען אמיתי שבטוח נחזור לעבוד איתו בעתיד. ממליץ מכל הלב.

צור קשר לקבלת הצעה משתלמת במיוחד