משכנתא הפוכה

הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש

ייעוץ משכנתאות ריכוז הלוואות מיחזור משכנתא

שיתוף:

נצלו את שווי הכנס שלכם להבטיח את עתידכם הכלכלי עם פתרונות המשכנתא ההפוכה שלנו

אם אתם בעלי נכס מעל גיל 60 שצריכים הון מיידית מכל סיבה שהיא, פתרונות המשכנתא ההפוכה שלנו מאפשרת לכם לממש שווי כלכלי מהנכס שלכם, תוך מתן זרם הכנסה קבוע בזמן שאתם ממשיכים לגור בנכס שלכם. משכנתא היא יותר מסתם הלוואה – זהו כלי פיננסי חכם שיכול לעזור לכם להבטיח את עתידכם.

משכנתא הפוכה

 


כיצד פועלת משכנתא הפוכה?

המשכנתא ההפוכה פועלת על ידי המרת חלק מהשווי של ביתכם למזומן. בניגוד למשכנתאות מסורתיות, אין תשלומים חודשיים לבצע. במקום זאת, ההלוואה והריבית נפרעים כאשר אתם מוכרים את ביתכם, עוברים לגור במקום אחר או הולכים לעולמכם. זה מאפשר לכם לגשת לכספים הדרושים לכם ללא הנטל של תשלומי משכנתא חודשיים.

למה לבחור בנו למשכנתא ההפוכה שלכם?

אנו מבינים שקבלת החלטה על נטילת משכנתא היא החלטה משמעותית. לכן צוות המומחים המנוסים שלנו מחויב לספק לכם שירות אישי ושקוף בכל שלב ושלב. החל מהסבר כיצד פועלת משכנתא הפוכה ועד עזרה בהבנת תנאי ההלוואה שלכם, אנחנו כאן כדי לתמוך בכם ולהדריך אתכם.

סוגי ריביות על משכנתא
עכשיו בואו נדבר על סוגי המשכנתאות השונים שקיימים. הנפוצים ביותר הם משכנתאות בריבית קבועה ומשכנתאות בריבית משתנה. במשכנתא בריבית קבועה, שיעור הריבית והתשלומים החודשיים שלכם נשארים זהים לאורך חיי ההלוואה. לעומת זאת, למשכנתאות בריבית משתנה יש שערי ריבית שיכולים להשתנות לאורך זמן. ישנן גם משכנתאות בריבית בלבד, בהן משלמים רק את הריבית לתקופה מסוימת, ורק לאחר מכן מתחילים לשלם את הקרן. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו, ולכן חשוב לבחור את זה שמתאים ביותר למצבכם הפיננסי.

הבטיחו את עתידכם!

אל תתנו למתח כלכלי להעיב על שנות הזהב שלכם. צרו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על פתרונות המשכנתאות ההפוכות שלנו וכיצד הם יכולים לעזור לכם להבטיח את עתידכם הכלכלי. עבדתם קשה כדי לבנות את ההון העצמי של ביתכם – עכשיו תנו לו לעבוד בשבילכם.

התחילו עכשיו!

מוכנים לממש את שווי ביתכם? צרו קשר כדי להתחיל בתהליך הגשת הבקשה. הצוות שלנו כאן כדי לענות על כל שאלה שעשויה להיות לכם לאורך הדרך. התחילו את המסע שלכם לביטחון כלכלי עוד היום.

צרו איתי קשר
לקוחות ממליצים
בועז.א.
בועז.א.
קרא עוד
ממליץ בחום !! היה לנו תיק דיי מורכב, דאג לנו להכל מקצה לקצה ונתן לנו תחושת ביטחון לאורך כל הדרך. לבסוף השיג לנו משכנתא מצויינת ללא פשרות. ומעל לכל תענוג לעבוד איתו!
מירי.ס.
מירי.ס.
קרא עוד
רוצה להודות על עבודה נפלאה ומדויקת שנעשתה, בתחילת הדרך הייתי סקפטית ופחדתי נורא להיכנס לזה אך ללא ספק יש כאן עבודה של מקצוען. ליווה אותנו משלב התכנון, הביצוע ולאחריו.. פשוט אלוף!! תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליך שתעשה את עבודתך נאמנה. ממליצה בחום!
עמית.א.
עמית.א.
קרא עוד
פנינו למומנטו בשביל לקבל משכנתא שנייה. מהרגע הראשון הבנו שמדובר במקצוען אמיתי שמחפש דרכים יצירתיות בשביל להגיע למטרה שהגדרנו. לכל אורך התהליך דחף אותנו קדימה וגם כאשר נתקלנו בבעיות ביורוקרטיות במהלך לקיחת המשכנתא הוא מצא פתרונות שהביאו אותנו במהרה ליעד שרצינו להגיע. פשוט מקצוען אמיתי שבטוח נחזור לעבוד איתו בעתיד. ממליץ מכל הלב.

צור קשר לקבלת הצעה משתלמת במיוחד