מיחזור משכנתא: מה זה ולמה לעשות את זה?

הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש

ייעוץ משכנתאות ריכוז הלוואות מיחזור משכנתא

שיתוף:

לא הרבה יודעים, אבל ניתן למחזר את המשכנתא שלכם. כן – המון אנשים חושבים שברגע שלקחנו משכנתא היא איתנו לכל החיים, אבל לא – ניתן למחזר, לשפר ולהשיג תנאים הרבה יותר טובים מהיום שלקחנו בו את המשכנתא וכך לחסוך המון כסף!

כמה המון? עשרות אלפי שקלים ובמקרים מסוימים גם מאות אלפי שקלים.

רוב האנשים לא מכירים את משחק התמהילים, המסלולים והריביות בלקיחת משכנתא והבנק יודע לנצל את זה לטובתו.

תארו לכם זוג מאושר שמצא את בית חלומותיו, השיג הון עצמי והולך לממש את זכותו למשכנתא, נכנס לבנק כולו מחויך ונרגש, מקבלים את פניו בחיוך ולחיצת יד חמה, הזוג משוכנע שהבנק עוזר לו לקחת את הלוואת חייו עם התנאים הכי טובים שיש… ביננו, מי לא היה מרגיש כך? 

יועץ המשכנתאות הבנקאי יכול להיות הבן אדם הכי נחמד בעולם, רק עלינו לזכור שהוא יועץ מטעם הבנק ולכן הוא ידאג בראש ובראשונה לאינטרס של הבנק, מה האינטרס אתם שואלים? להרוויח כסף, כמה שיותר כסף. אני בטוח שזה לא יפתיע אתכם אבל כמו כל עסק – מטרתו להרוויח כסף.

בשנת 2019 גובה המשכנתא הממוצעת הנלקחת במדינת ישראל עמד על 695,000 ₪ – זה המון כסף!

בין ינואר 2019 לנובמבר 2019 נלקחו בישראל יותר מ-60 מליארד ₪ הלוואות משכנתא, פחות משנה כן? לכן עלינו לקחת בחשבון שהבנק רוצה להרוויח כמה שיותר כסף, זו המטרה שלו – ואין שום סיבה שהוא יהיה בעדנו ובצד שלנו.

איך אדע אם כדאי לי למחזר משכנתא?

מומלץ למחזר את המשכנתא (או לפחות לבחון את האופציה) באחד מהתרחישים הבאים:

  1. שינוי לרעה בהכנסות (פיטורים מהעבודה, מחלה חלילה או כל דבר אחר) – במידה וחל שינוי בגובה ההכנסה החודשית שלנו והמשכנתא חונקת אותנו, כדאי לבצע מיחזור שמטרתו הורדת ההחזר החודשי במשכנתא, כך נקל על עצמנו בעלות החודשית ונוכל לנשום יותר אוויר.
  2. שינוי לטובה בהכנסות (עליה בשכר, עסק מצליח וכו') – במידה וחל שינוי לטובה בגובה ההכנסות שלנו ואנו מעוניינים להעלות את ההחזר החודשי במשכנתא וכתוצאה מזה להוריד את מספר השנים, כדאי למחזר את המשכנתא.
  3. שינוי בתמהיל למען חיסכון כללי – במידה והמשכנתא הקיימת שלנו מאוד יקרה וסביבת הריביות הנוכחית היא זולה, כדאי לבחון כדאיות למחזור משכנתא על מנת שנוכל לחסוך עלויות כלליות במשכנתא, יש מקרים בהם הצלחנו לחסוך מעל לחצי מיליון ₪ בתשלומי ריבית והצמדה עתידיים!
צרו איתי קשר
לקוחות ממליצים
בועז.א.
בועז.א.
קרא עוד
ממליץ בחום !! היה לנו תיק דיי מורכב, דאג לנו להכל מקצה לקצה ונתן לנו תחושת ביטחון לאורך כל הדרך. לבסוף השיג לנו משכנתא מצויינת ללא פשרות. ומעל לכל תענוג לעבוד איתו!
מירי.ס.
מירי.ס.
קרא עוד
רוצה להודות על עבודה נפלאה ומדויקת שנעשתה, בתחילת הדרך הייתי סקפטית ופחדתי נורא להיכנס לזה אך ללא ספק יש כאן עבודה של מקצוען. ליווה אותנו משלב התכנון, הביצוע ולאחריו.. פשוט אלוף!! תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליך שתעשה את עבודתך נאמנה. ממליצה בחום!
עמית.א.
עמית.א.
קרא עוד
פנינו למומנטו בשביל לקבל משכנתא שנייה. מהרגע הראשון הבנו שמדובר במקצוען אמיתי שמחפש דרכים יצירתיות בשביל להגיע למטרה שהגדרנו. לכל אורך התהליך דחף אותנו קדימה וגם כאשר נתקלנו בבעיות ביורוקרטיות במהלך לקיחת המשכנתא הוא מצא פתרונות שהביאו אותנו במהרה ליעד שרצינו להגיע. פשוט מקצוען אמיתי שבטוח נחזור לעבוד איתו בעתיד. ממליץ מכל הלב.

צור קשר לקבלת הצעה משתלמת במיוחד